KUNDSUPPORT
Vårt supportteam svarar gärna på alla dina frågor om produkter, leverans eller klagomål. Ring oss gärna måndag till fredag mellan kl 9.00-16.30. Du kan också skicka oss en email. Vi svarar vanligtvis på dina frågor senast dagen efter.
LEVERANS
Sängskåp leverans utförs antingen av en leverantör som vi har beställt, eller av en speditör. Du får självklart ett förslag på leveransdatum eller ett fraktmeddelande i förväg.
HOPSÄTTNING
Utöver självinstallationen kan du beställa en professionell installation med tillförlitlighet från vårt monteringsteam:

  • Vanligtvis utförs montering direkt vid leverans.
  • Dina möbler är säkert och rent byggda med.
  • Vi kasserar även förpackningen.
GARANTI
Under sänggarderobsgarantin på 2 år har du möjlighet att kontakta oss när som helst, om du har några frågor angående dina möbler. Efter utgången av de 2 år du har Självklart har du fortfarande möjlighet att köpa reservdelar av oss.
UTSTÄLLNINGSRUM
I vårt showroom kan du övertyga dig själv om vår kvalitet och inspiration. Vi erbjuder dig glad konsultation på ett vänligt sätt och visa dig strukturen och funktionerna i vår SMARTBett. Om du behöver en vara så snart som möjligt kan vi kolla om den finns i lager, och i det här fallet kan du ta det med dig.
FÖRBÄTTRING
Våra produkter testas och förbättras ständigt. Här kan vi till och med integrera förslag från våra kunder. Detta kan påverka både företagets produkter i sig och förslag till förbättringar, som avser monteringsanvisningar.