Välkommen till SMARTBett kundtjänst
För att hjälpa dig så snabbt som möjligt och okomplicerat
vi har samlat svar på de vanligaste
ställde frågor till dig.
Hittar du inget svar på din fråga?
Kontakta oss personligen.
Ring oss
Vår kundtjänst finns där för dig. Väntetid mindre än
5 minuter.
RING OSS +49 (0) 5175 928 999 0
Skriv till oss via kontaktformuläret
Vi ska
svara inom
1–2 dagar
SKRIV OSS

Våra kontorstider:

Mån - Tors: 8:00 - 17:00
Fre: 8:30 - 15:00
Lördag / söndag: stängt

Din telefonleverantörs priser gäller.

Generella frågor
Din sängskåp levereras av en speditionsfirma. Småartiklar levereras av GLS, förutom om vikten eller kvantiteten är för stor. Alla avtal om leveransdatum kan ordnas direkt med speditören. Inför leveransen gör en överenskommelse pr ring eller få ett e-postmeddelande om detta utnämning. Då kan vi se till att du personligen kan ta emot din önskade produkt.
Om du osv. vill skicka tillbaka sängskåp, kan du inom 14 dagar efter mottagandet av varorna utövar din ångerrätt och skickar din retur av beställningen till oss. Klicka bara på knappen nedan och skicka din förfrågan till vår kundtjänst. Vi tar ut en returavgift på ett visst belopp (såsom 150,00) för en retur, eller du skickar tillbaka din beställning självständigt. Du kommer att informeras separat vid hämtning ett avtal via e-post. Kontrollera även din skräppostmapp. När varorna anländer till vårt lager, kommer de kommer att kontrolleras omedelbart, och sedan kommer beloppet att överföras till dig. Vänligen packa föremålen tillräckligt i (helst i originalförpackningen) för att garantera en säker leverans, alltså där normalt inget extra förpackningsmaterial kan tas med.
DIN FÖRFRÅGAN
Erbjudandet är tillgängligt för alla kunder i Europa som vill beställa en säng Murphy och andra varor. Du hittar leveranskostnaderna här
Order
Du kan se aktuell leveransstatus för din beställning via leveransspårning. I det fraktavisering du har fått via e-post hittar du en länk för att spåra leveransen. Om statusen för din beställning visar "levererat", även om du inte har mottagit varan, vänligen kolla först i speditörens leveransspårning om paketet levererats till en granne eller i ett paketbutik. Har du ytterligare frågor eller om din beställning inte har kommit fram helt efter flera dagar, eller kanske statusen inte har ändrats, skicka oss också en förfrågan, så att vi kan kontrollera det. Klicka bara på knappen nedan.
DIN FÖRFRÅGAN
Du kan ange ett önskat datum under beställningen, men vi kan fortfarande inte garantera att detta datum kan uppfyllas. Utfällbara sängar levereras av speditör. Dina specialister kommer kontakta dig direkt via din e-post eller telefon för att föreslå ett leveransdatum. Små artiklar levereras som postpaket. I det här fallet kan vi inte ha något inflytande på leveranstid. Med paketleverantörer som GLS kan du spåra leveransstatus online.
En efterföljande ändring av leveransadressen är endast möjlig om varorna ännu inte har levererats lämnade lagret. Skicka bara en förfrågan till oss med knappen nedan. Fick varorna redan lämnat lagret, eller leveransen redan har meddelats, är den inte längre möjligt att göra en förändring.
DIN FÖRFRÅGAN
Det är möjligt att lägga till varor eller tjänster till en aktuell beställning (beställningar med betalningsmetoderna "på konto" eller "i delbetalningar").
Skicka bara en förfrågan med dina önskemål till oss via knappen nedan.
DIN FÖRFRÅGAN
Betalning / Återbetalning
Du kan hitta alla tillgängliga metoder för att betala för bäddsängen här
Ditt kvitto på fakturan skickas först efter att varorna har levererats till din angivna adress e-postadress, och det är inte en del av leveransen. I det fall du osv. har inte fått din kvitto på fakturan 1 vecka efter att du fått ditt paket, titta gärna i din skräppostmapp. När du fortfarande inte kan hitta din faktura där, skicka bara ett kort meddelande till oss med hjälp av hjälp på knappen nedan.
DIN FÖRFRÅGAN
Kreditnotor återbetalas alltid av oss med den betalningsmetod som valts i beställningsprocessen (undantag - postförskottsförsändelser). Betalningar kommer att återbetalas inom 14 dagar efter avbokning.
Om du inte har fått en kreditnota efter denna deadline, skicka oss din förfrågan med knappen nedan. Om du har fått en felaktig återbetalning, kontakta oss snälla på samma sätt. För en lyckad verifiering behöver vi motsvarande ordernummer med en kort beskrivning.
DIN FÖRFRÅGAN
Du får en kreditnota vid retur eller eventuell rabatt. I fallet med en retur kan kreditnotan inte utfärdas förrän vi har mottagit din returnerade produkt, och tilldelade den till din beställning. Om du inte har fått en kreditnota inom 14 dagar efter skicka din retur, vänligen kontakta oss med knappen nedan.
DIN FÖRFRÅGAN
Avbokning / Retur
Vill du returnera en produkt som inte är en sängskåp? Det är inga problem.
Du har självklart 14 dagars ångerrätt efter att du mottagit din vara.
För att säkerställa en snabb och problemfri hantering av returen, vänligen följ nedan instruktioner:
  1. Skicka gärna en förfrågan till oss via knappen nedan, så att vi kan notera din retur i din beställning. Skicka oss en förfrågan via knappen nedan så att vi kan registrera din retur i din beställning.
  2. Vid retur av varorna, packa dem på ett sådant sätt att de kan skickas utan vara skadad.
  3. Ta paketet till en pakettjänstleverantör och returnera det till oss. Tyvärr kan vi inte acceptera icke-fria försändelser.
Vi ber om ursäkt, eftersom det såklart inte ska hända.
  1. Det är därför viktigt att du anmäler en skada direkt så fort du upptäcker den, så vi kan bearbeta det snabbt. Därför är det bäst att kontrollera alla paket och komponenter, före montering.
  2. Skicka också en kort beskrivning av detta till oss via knappen nedan. Efter att ha mottagit din kundfråga kommer du att få svar så snart som möjligt om det fortsatta förfarandet.
DIN FÖRFRÅGAN
Under de första två åren från leveransdatum har du ett juridiskt garantianspråk. Om du vill dra nytta av denna garanti, skicka oss din förfrågan med knappen nedan.
Vi kommer att granska de dokument du har skickat till oss och återkommer till dig så snart som möjligt för att diskutera det fortsatta förloppet av ditt klagomål.
DIN FÖRFRÅGAN
För att avbryta din beställning, skicka oss en förfrågan med knappen nedan. Efter en lyckad verifiering och annullering av din beställning får du en bekräftelse pr e-post och det återbetalade beloppet återbetalas omedelbart.
DIN FÖRFRÅGAN
Vi ber om ursäkt, eftersom det såklart inte ska hända.
Vi byter självklart ut artikeln kostnadsfritt om du så önskar.
  1. Skicka oss din förfrågan samt en kort beskrivning av artikeln med hjälp av knappen nedan.
  2. Efter att ha mottagit din förfrågan får du information om den så snart som möjligt Nästa steg.
DIN FÖRFRÅGAN
Säkerhet och villkor
Se våra villkor här
Se vår avbokningspolicy och ett exempel på ångerformulär här
Vi lägger stor vikt vid skyddet av dina personuppgifter. Man blir bekant med vår fullständiga integritetspolicy här